mandag 1. april 2013

Snickerskake

På den gamle bloggen min som handla om alt fra kaker, scrapping og kvardags liv, var det eit inlegg som altid var mest populært. Inlegget var oppskrift på snickerskake og medan eg har vert på påskeferie heime i Sunnfjord, fikk eg tid for å lage ein bildeserie av korleis eg lager kaken også, slik at eg kan legge den ut på nytt her.
Slik ser kaka ut:
                                                       

Først kjem oppskrift på bunnane:
6 eggekviter
6 dl sukker
5 dl malte peanøtter
40 knuste ritz kjeks
Steikes på 175 grader i ca 25 minutter 
                                    Start med å stivpiske eggekviter og sukker


Knus peanøtter og ritz kjeks


Bland inn i eggekviten for hand


Fordel røra i to former på 24 cm


Fyll:
          3 dl kremfløyte
          30 gr sukker
                                                       Pisk kremfløyta og sukker

Ha kremfløyte mellom dei to kakebunnane når dei er avkjølte


Glasur:
60 gr margarin
100 gr kokesjokolade
2 ss kaffi
3 eggeplommer
3 ss sukker
                                        Smelt kokesjokolade, margarin og kaffi over vannbad

Pisk eggeplommene og sukker 

Bland sjokoladeblandingen i eggedosisen

Hell sjokoladeblandingen over kaka og la det renne nedover kantane

Dryss over peanøtter og kaka er klar til å nytast


Jeanett

1 kommentar:

  1. Eg var ein av dei heldige som fekk smake og den smakte nydeleg. Takk for fine påskedagar.

    SvarSlett